عجیب ترین گوشی دنیا را ببینید...
نوشته شده توسط : علی افشار

نام این گوشی گرد، Runcible است که از نظر ظاهری متفاوت ترین گوشی معرفی شده می باشد اما استفاده از آن جذاب و جالب بنظر می رسد.

55

این گوشی شبیه به ساعت‌های جیبی قدیمی طراحی سایتیا قطب‌نماهای سنتی به نظر می‌رسد اما همین طراحی باعث شده است به راحتی در دست جای بگیرد. درگاه‌های ورودی و خروجی مورد نیاز و همین‌طور دوربین برای آن در نظر گرفته شده است تا کارایی شبیه به موبایل‌های رایج بازار را داشته باشد. کمپانی تولید کننده‌ی Runcible، گوشی متفاوت خود را در نسخه‌های متنوع از جنس قلع، مس، برنج یا حتی چوب ساخته و روانه‌ی بازار می‌کند.

این گوشی از سیستم‌عامل فایرفاکس رژیم لاغری بهره می‌برد و قابلیت‌های خاصی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به عنوان مثال این گوشی قادر است ویدیو یا عکس‌های دایره‌ای شکل بگیرد. کمپانی سازنده‌ی این محصول از طراحی دایره‌ای شکل آن نهایت استفاده را برده و مثلا اگر گوشی را در هنگام عکاسی بچرخانید، فوکوس و زوم انجام می‌شود.

در واقع این گوشی تنها به دنبال مشتریان خاصی است که به دنبال محصولی منحصر به فرد می‌گردند. قیمت این گوشی پایین‌تر از گوشی‌های رده‌بالای بازار است و در آن از سخت‌افزار قدرتمند یا نرم‌افزار متنوع خبری نیست. چراکه قرار نیست با غول های تلفن همراه رقابت کند!





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: